شنبه, 6 مرداد 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۱:۵۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 617
  • کد خبر : ۴۱۶۷
تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی نمایشی-پیامكی خانواده انرژی در استان قم
از برندگان مسابقه ملی نمایشی - پیامکی خانواده انرژی که به منظور ترویج صرفه‌جویی در مصرف برق برگزار شد، تقدیر به عمل آمد. ب

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در روز یکشنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی نمایشی - پیامکی خانواده انرژی با حضور مهندس محمد محمودی مدیر دفتر مدیریت مصرف و سرکار خانم ادیبان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده برگزار گردید.

 این برنامه که با هدف افزایش آگاهی و تشویق به مدیریت مصرف برق اجرا شده، شاهد مشارکت گسترده کارکنان دستگاه‌های اجرایی بوده است.

طی این مسابقه که توسط شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان قم برنامه‌ریزی و مصوب شده، برندگان هر هفته از میان شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند. برندگان هفته اول و پنجم این مسابقه از شرکت توزیع نیروی برق استان قم بوده‌اند.

در ادامه، از میان پاسخ‌های صحیح ارسالی به مسابقه، به قید قرعه در هر استان یک نفر به عنوان برنده انتخاب شده و هدیه‌ای به ایشان اهدا گردیده است.

 همچنین، در پایان هر ماه، قرعه‌کشی از میان پاسخ‌های صحیح انجام شده و به فرد برگزیده در سراسر کشور، یک وسیله برقی خانگی با رتبه انرژی ممتاز تعلق گرفته است.

این مسابقه که با هدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار شده، در پایان ۶ ماه به یکی از شرکت‌کنندگان که بیشترین امتیاز مشارکت در طول دوره را کسب کرده، به قید قرعه بسته کامل لوازم برقی خانگی با رده ممتاز انرژی شامل ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و غیره اهدا خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0