جمعه, 30 شهريور 1403
تنضیمات
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ پس زمینه
تنظیمات پیش فرض
تنظیمات پیش فرض
  • ساعت : ۱۳:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 38
  • کد خبر : ۴۱۹۸
برگزاری مانور آموزشی اطفاء حریق با حضور بیش از ۸۰ نفر از كاركنان شركت توزیع نیروی برق استان قم
دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان قم با همکاری سازمان آتش‌ نشانی استان، مانور آموزشی اطفای حریق را برای بیش از ۸۰ نفر از همکاران خود در حوزه‌های مختلف برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، روز سه شنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، با برنامه‌ریزی دقیق توسط دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت و با همکاری سازمان آتش‌نشانی استان، مانور آموزشی اطفای حریق برگزار گردید. 

در این مانور که با حضور بیش از ۸۰ نفر از کارکنان حوزه حراست، انبار و رانندگان امور خدمات شرکت انجام شد، همکاران با تجهیزات و روش‌های اصولی اطفای حریق آشنا شدند.

مهندس سید مرتضی سیدی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در مورد اهداف برگزاری این مانور اظهار داشت: هدف اصلی این مانور، ارتقاء توان عملیاتی و اجرایی نیروها در مواجهه با حریق، افزایش سطح آمادگی و ارتقاء دانش علمی و عملیاتی همکاران و استفاده اصولی از تجهیزات اطفای حریق است.

 وی افزود: این مانورها به صورت دوره‌ای و مداوم برای کلیه حوزه‌ها و گروه‌های اجرایی و ستادی برگزار خواهد شد تا همواره آماده مواجهه با حوادث احتمالی باشند.

در انتهای جلسه، مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در راستای اهمیت و تاثیر مثبت این آموزش‌ها بر عملکرد کارکنان عملیاتی و اجرایی، از دو نفر از همکارانی که با استفاده از آموزش‌های ارائه شده توانستند در برخورد با حریق‌های واقعی موفق عمل کنند و از خسارات کلان جلوگیری نمایند، تقدیر و تشکر کرد.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0